Bicicleta
LOCUL DE INTALNIRE AL BICICLETELOR VECHI si NOI DIN ROMANIA
Lista Forumurilor Pe Tematici
Bicicleta | Inregistrare | Login

POZE BICICLETA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
i.oana pe Simpatie.ro
Femeie
20 ani
Bucuresti
cauta Barbat
20 - 45 ani
Bicicleta / Prezentare biciclete / pegas practic cu sticker ,,Standard"  
Autor
Mesaj Pagini: 1
praftic
Membru

Din: ARAD
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 64
Am primit un Pegas Practic 3120, roşu, din 1988, care are aplicat un sticker diferit de al celorlalte. E inscripţionat ,,Standard". Ştie cineva de ce? Foto :

pegas practic sticker primit pegas practic 3120, roşu, din 1988, care are aplicat sticker

41KB


pus acum 10 ani
   
praftic
Membru

Din: ARAD
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 64
şi

pegas practic sticker şi

39.1KB


pus acum 10 ani
   
praftic
Membru

Din: ARAD
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 64
seria

pegas practic sticker seria

26.2KB


pus acum 10 ani
   
AndrewsBicycles
Administrator

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 434
Din cunostintele mele, biblioteca OldBicycleRO, nu a existat denumirea Pegas PRACTIC standard. Este posibil sa fi lipit cineva pe cadru abtibildul respecti, de altfel interesant.
A existat un MODEL Pegas STANDARD pentru barbati si femei scos di fabricatie in 1981.



pus acum 10 ani
   
praftic
Membru

Din: ARAD
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 64
Nu tocmai mulţumitor răspunsul . Bicicleta nu a fost folosită decāt o scurtă perioadă de timp , am demontat-o şi am descoperit nu are uzură, ba mai mult, se cimentase vaselina aia de fabrică pe coroniţe, cuveţi, etc. Starea sa de degradare se datorează mai mult modului inadecvat de păstrare. Īnsă am examinat cu atenţie detaliile aplicării stickerului, a absenţei celuilalt sticker...( eventuale urme de lipici ori revopsire, urme dinamice de exfoliere a stickerului şi a vopselei, urme anterioare de coroziune a cadrului, pe locul aplicării stickerului, etc). NU sunt indicii care să arate īnlocuirea ( şi am dobāndit o anumită experienţă īn a depista contrafaceri, cārpeli, lucruri vechi ,,cosmetizate" , etc). Insist, rugāndu-vă să mă ajutaţi īntr-o căutare şi mai elaborată, dacă aveţi posibilitatea. Un nene mai īn etate mi-a spus că e posibil să fie botezat suplimentar ,,Standard", asta deoarece se mai şi exportau - şi cred - pe fosta piaţă CAER şi nu numai (vezi ,,Pegas Modern/ Kent). De altfel, există o sumă de produse pe care , īn mod comun, le-am ştiut după o denumire , iar cānd ,,picau" de la export şi veneau pe piaţa autohtonă , căscam cu uimire ochii şi ziceam ,,Aceeaşi Mărie dar cu altă pălărie" ori ... ,,ia uite, mă, oare ăsta pentru export e făcut mai bine?".   Şi ... nici Dacia nu a scăpat , nu au scăpat nici maşinile Aro şi TV, erau rebotezate īn funcţie de anumite proceduri.

      Scriu astea fiindcă sunt intrigat. Poate nu era exportul de vină, poate era altceva, oricum īmi doresc o documentare cāt mai beton, iar OldBicycleRO merită să completeze spre neuitare fiecare informaţie ce tinde să dispară!

Modificat de praftic (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
praftic
Membru

Din: ARAD
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 64
Ataşez cāteva imagini , ceva mai īn detaliu, pe care vă rog să le analizaţi, pentru a determina īnşivă dacă e original.
     

Modificat de praftic (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
praftic
Membru

Din: ARAD
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 64
Īncă două variante:1. Asamblat din bucăţi īntr-un atelier de reparaţii biciclete gen fosta ,,Precizia", cu ceea ce aveau la īndemānă, inclusiv un abţibild rămas pe stoc de la Standardul care nu se mai fabrica. Uneori cadrele- ca piese de schimb- veneau gata vopsite, şi aveau doar căluţul din faţă, fără alte stickere(Argument comparativ: deţin deja două cadre de Practic, produse īn 1991, noi) sau 2. ,,Şutit" din fabrică pe piese, asamblat şi aplicat şi stickerul avut la īndemnānă ( achiziţionat īn acelaşi mod...aşa ar putea arăta partea mai umbrită a istoriei şi sper să nu se adeverească!!!). Īn fond , Aradul e cam departe de Zărneşti şi cred că e totuşi cumpărat din comerţ. Cel mai bine ar fi dacă am avea printre noi pe cineva care a lucrat la Tohan măcar īn anii 80 ori să găsim acces la arhiva fabricii, dacă mai există cumva... ( m-ar tenta o cercetare a sa īn amănunţime, sunt sigur că ar fi o arhivă plină de lucruri interesante din punct de vedere al istoriei bicicletelor romāneşti)

Modificat de praftic (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la